اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مردم کردستان پاسخ دندان‌شکنی به عناصر ضدانقلاب خواهند داد

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: ضدانقلاب خودفروخته بدانند که خود و اربابان پوشالیشان نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند چه برسد به این پشه‌های روی نجاست، که قطعا ‌مردم مسلمان کردستان جواب دندان‌شکنی به آنها خواهند داد.

مردم کردستان پاسخ دندان‌شکنی به عناصر ضدانقلاب خواهند داد

ماموستا لقمان محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شهادت بالاترین درجه عزت و مدال مجاهدت از جانب خداوند متعال به بندگان خاص خود است.

وی افزود: آرزوی شهیدشدن در راه اعتلای کلمه حق و دفاع از مرز وبوم و ناموس ملت مسلمان و پا در رکاب رهبری و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در دل هر مومنی نهفته است.

امام جمعه اهل سنت بیجار خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان، ماه قرآن و عترت و ماه دعا و نیایش با زبان روزه و دل پاک، سربازان نظام اسلامی و مدافعان حریم آبرو و شرف توسط شرورهای خودفروخته و ضدانقلاب به شهادت رسیدند، اگرچه دل ما به درد آمد اما ما را در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی محکم‌تر می‌کند.

ماموستا محمدیان خطاب به دشمنان نظام گفت: ضدانقلاب خودفروخته بدانند که خود و اربابان پوشالیشان نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند چه برسد به این پشه‌های روی نجاست، که قطعا ‌مردم مسلمان کردستان جواب دندان‌شکنی به آنها خواهند داد.

وی تصریح کرد: شهادت مبارکتان باد ای رزمندگان حریم ولایت و دین و ای سربازان حافظ امنیت و عزت و آبرو راهتان ادامه خواهد داشت و قطعا ‌ملت مسلمان ایران روز به روز مقتدر خواهند بود.

امام جمعه اهل سنت بیجار در پایان شهادت این سه نیروی سپاه را خدمت مقام معظم رهبری و ملت مسلمان ایران و خانواده‌های این شهیدان گرانقدر تسلیت و تبریک گفت و افزود: از همینجا به نمایندگی از جامعه روحانیون اعلام می‌کنیم، با خونتان تجدید میثاق می‌کنیم و عهد می‌بندیم که راه پر برکتتان را با جان و دل ادامه می‌دهیم.

به گزارش فارس، بعد از ظهر سه‌شنبه در پی درگیری نیروهای جان برکف سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گروهک ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه استان به همراه دو نفر دیگر از نیروهایش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

پیکر مطهر این شهیدان امروز با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شاهد و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان تشییع خواهد شد.

مراسم تشییع این شهدا امروز چهارشنبه ساعت 9 صبح در شهرهای قروه، بیجار و دیواندره برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول